Vårrus och nya hobbies!

Igår träffade jag mina kära kollegor på vårruset, Molly var såklart med eftersom hon fortfarande är låst till mig! (Vägrar flaskan) Det gick jättebra, hon sov nästan hela varvet runt och prostesterade endast lite innan målgång samt efteråt.

Jag måste säga att jag kände mig uttittad! Några vände sig om och pekade åt sina barn. Trodde faktiskt inte att man skulle bli igenkänd så lätt... men tydligen! Lite kul, känner mig stolt! Tack alla för den positiva responsen som vi har fått!

Idag har vi varit hemma och njutit av det fina vädret, har tvättat i den nya tvättmaskinen, riktigt kul! (Jo jag vet att jag är knäpp) Eric hämtade också hem vår nya gräsklippare tidigare idag så nu är det även kul att klippa gräset! Våra nya hobbies, tvättning och gräsklippning... Vi har aldrig påstått att vi är speciellt normala heller! :)

Tack Anne för alla fina bilder från dopet, hittade en bild på fadder nr 2 också men han var tydligen inte lätt att få med på bild! Gömde sig rätt bra!





Kommentarer
Postat av: Jessica

Ååh vad fina ni var!



Ja vi ses på söndag!

Kram!

2011-05-18 @ 16:09:00
URL: http://agni.blogg.se/
Postat av: Gunvor o Staffan

Så fina ni är alla fem + prästen. Men finast är ju .....?

2011-05-20 @ 23:48:51
Postat av: Christopher (Totte)

Larsson som fadder, de kan bara bli bra!

2011-05-21 @ 00:27:14
Postat av: Emelie

Jättefina verkligen!

Å du, jag förstår din lycka över både tvättmaskin o gräsklippare :)

2011-05-21 @ 00:35:49
URL: http://mliobebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0