Nedräkning

Hm, jag har nog inte riktigt förstått innebörden av att vara med i tv och föda barn, hur många som faktiskt kommer sitta och titta på kvällens program! Jag är sjuukt nervös :) Det är ju till och med många som redan har sett en liten snutt inför kvällens program, som känner igen Eric och mig! Det står om oss på tv4:s hemsida, det står om det i tv-tablån... Lite konstig känsla faktiskt. Jag kan skriva autografer till dom som vill sen ;)

kl 21.00 är det så dags, få se om jag klarar av att sitta ner...

Kommentarer
Postat av: Susanne Hellström

Hej Linda! Hitta din blogg efter att du länkat till den på facebook, underbara bilder på Molly! Jag kommer titta på programmet, och jag tycker du ska vara stolt! (även om jag inte sett det än) så har du ju hela den underbara händelsen dokumenterad av andra för livet! vilket minne! Starkt gjort tycker jag!

Tyvärr kommer jag inte hinna se det live, eftersom jag jobbar så jag få hålla tillgodo med webversionen senare.

Kram till dig Erik och lilla Molly

2011-05-16 @ 20:33:30
Postat av: Hannah

ÅÅh Linda! Satt här med tårarna, så fina ni är!! Förstår om det känns skumt men nu är det gjort! :)

Ni va ju Hulken 1 o Hulken 2!! :D



Få se till o få till den där fika-dagen!

Kram

2011-05-16 @ 22:52:38
URL: http://endag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0