Lycka!

Lycka.
Att vakna 05:30 och inse att man har fått sova 7 timmar utan att vakna, lycka. Att sedan se hela sin lilla familj ligga sovandes i sängen (Sambo, två hundar och så lilla Molly i mitten) gör mig varm i hela kroppen. Alla snusandes i olika takt :). Utsövd och pigg smyger jag ner, kokar kaffe och äter lite frukost framför datorn med skinande sol utanför fönstret... Jag älskar tillvaron just nu!

Efter en stund kommer Eric ner, plirandes med ögonen, lite ljust för en nyvaken.... Han har ställt klockan för att åka till Västerås. Ska hämta den lagade mobiltelefonen för att sedan hinna hem och klippa gräset... Klockan inte ens sju... Knäppis. När han får sova för en gångs skull! Jaja, alla är vi olika! Älskar honom ändå!

Nu skulle lycka vara att få amma, jag sprängs... Vakna unge!

Kommentarer
Postat av: Morfar

det låter jättemysigt ha en skön dag vi älskar er puss mamma

2011-05-20 @ 07:51:11
Postat av: Linnea & Smilla

Låter härligt!! Du gör så rätt i att njuta! :)

2011-05-20 @ 10:59:06
Postat av: Emelie

ååå det lät helt oslagbart det där! =)

2011-05-21 @ 01:09:54
URL: http://mliobebis.blogg.se/
Postat av: Hannah

Det är bara att njuta av det!! :D Men fy vad tuttarna kan göra ont!! :p

2011-05-23 @ 08:09:01
URL: http://endag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0