Jobba? Tsss!

Jag funderar i mitt stilla sinne hur sjutton det är möjligt att arbeta när man har barn?? Jag hinner ju knappt med vardagen som det är nu! Det är någonting varje dag känns det som, trevliga saker iofs :) Igår tror jag att det var lördag, dagarna bara kommer och går, det enda som skiljer dom åt är öppettiderna i affärerna samt att det inte kommer någon post på helgerna. (Som för övrigt har blivi en höjdpunkt på dagen!)

Vi hade en återsimstid på babysimmet igår kl 10.30. Två timmar innan kom jag på att kanske Anne ville följa med. Hon nappade på förslaget och slängde sig i bilen och kom till Sala för en hel halvtimme i den varma bassängen! Längre än så orkar dom små inte bada! Molly slocknade direkt efteråt och sov minst två timmar :) Under den tiden hann jag och Anne ta en trevlig stund på stan, åt lunch och myste! Sen hade nästan hela den dagen gått...



Idag var det så babysim igen, kl 9.00... Supertrött pallrade jag mig iväg. Det första man möts av var:
-Jasså, det är tv-kändisarna! Justja, hade nästan glömt bort En unge i minuten... Gick för övrigt i repris idag :)

Sedan hem och packa om väskor, koka kaffe och fixa... Iväg till Djäkneberget i Västerås. Pick nick med TV-mammorna och deras familjer! Urmysigt!

Vidare till Mollys morfar som fyller år idag. Grattis! Det bjöds på god smörgåstårta och jordgubbstårta. Doggybag var givet.

Nu är vi äntligen hemma, behöver jag säga att Molly somnade bums? Imorgon ska vi ha en hemmadag, inte göra något annat än att mysa!

Kommentarer
Postat av: Sussie

ååå så mysig bild!

kommer så väl ihåg välmåendet av mammaledigheten, men till slut blir även det enformigt:) och då är det faktiskt skönt att komma tillbaka till jobbet och vardagen. Men oj så jag kan sakna dom mysiga stunderna i början! Njut!

2011-05-23 @ 09:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0