Hektiskt!

Trodde någonstans i min enfald att man skulle åka mindre bil som mammaledig... Icke! Inte när det blir som igår i alla fall. 10:00 skulle vi vara på BVC i Sala för mätning och vägning samt vaccination... Fy usch och blä,
mamma grinade lika mycket som Molly :/ Jaja det var ju för hennes eget bästa som dom sa på BVC! Dom sa också till mig att det var heelt ok att gråta en skvätt! Vad snällt!

Efter det åkte vi hem till två superglada dogs, packade in allt och alla i bilen och for till Västerås. En dejt med Mollys moster och kusiner på björnön hade bestämts i all hast! Det solades och mystes och fikades och.... BADADES! Sebbe och Amanda hade jättekul i vattnet och det blev några ofrivilliga dopp när dom ramlade! Hehe! Molly sov och sov, inte konstigt efter dom sprutorna...

Sedan hem, rasta hundar, iväg till Sala. Det skulle broderas på dopklänningen.Jag var den första som döptes i den och nu är det Mollys tur! Tack snälla Lucia för hjälp med broderiet!

Så om man räknar antal körda mil igår så blev det ca 20 mil...Men det är ju nästan gratis...



Förresten, igår syndes jag i tv när jag födde barn! Hehe, bara em vecka kvar nu... *Nervös*


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaaa, jag såg det "nästa vecka" på en unge i minuten, sa det på jobbet; Jag känner henne :D:D

2011-05-11 @ 00:29:57
URL: http://mliobebis.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hehe sorry, tror jag kommer bombadera dig med kommentarer såhär ;) Jobbar ju nätter varannan vecka så blir mycket bloggläsande o kommentarer då haha!

Men tack för receptet! Ska pröva o baka det, det såg ju inte ut o vara så svårt! =)

2011-05-11 @ 01:39:26
URL: http://mliobebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0