Ingen bra dag

Igår kväll fick jag huvudvärk. Jag vet ju att jag inte kan ha kvar kakan och äta den... Huvudvärken beror helt enkelt på sömnbrist. Molly somnar tidigt på kvällen = jag borde sova. Vad jag gör = tittar på tv med eric, sent... Huvudvärken har setat i hela dagen, inget har hjälpt... I morse var vi på sista babysimmet med en trött unge, inge kul... Molly fick iaf diplom! :)



Två trötta älsklingar! Tittar tv med pappa!



Bara måste visa denna bild! Vår lilla Boss är som en liten katt! Passade på när han hittade en perfekt sovplats!


Kommentarer
Postat av: Anne

Molly är verkligen pappa upp i dagen!

Inge roligt med huvudvärk :(

När kommer fortsättningskursen på babysimmet då?

Kram

2011-06-05 @ 17:38:18
URL: http://vagentillenfriskrygg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0