Dagarna går och går...

Nu har vi varit en hel familj igen i några dagar,
härligt att ha Eric hemma igen! Allt är som det ska vara :)

Igår tog jag och Molly en tripp till Västerås, hade en dejt med
TV-mammorna! Alltid lika trevligt. Igår hade vi Vallby friluftsmuseum
som utflyktsmål. Filtar, kaffetermosar och gott att äta hade vi med.
Det mystes i solen, pratades, ammadse, pimplades affe, åts glass...
Tack för en härlig dag!

Efteråt shoppade jag och Molly lite smågrejer, bla nappflaska och lite nya
skedar till smakportionerna. Det går bra, Molly gillar maten! Nu har vi hunnit
med gröt, potatismos, palsternackspuré och majspuré :)

Molly fångade förresten sina fötter själv igår också! :)

Idag åkte vi till Västerås igen, var lite nyfikna på Stadium outlet ute på Hälla,
var inte så mycket att ha tycker jag... eller så hade jag inget shoppinghumör
helt enkelt.

Jag har lagt in en högre växel när det gäller att ta nappflaskan, Molly vill INTE
ta den... blir tokig! Tänkte att jag skulle ha följt med på tacokryssning på
fredag men det ser ut som vi blir hemma. Fortsättning följer...



Kommentarer
Postat av: Gunvor o Staffan

Kan inte Molly vara med på räkkryssningen? Om hon inte vill får hon skickas med adresslapp till Sjötorp med rälsbussen (som farbror Carl gjorde för en vecka sedan)

2011-06-14 @ 23:18:23
Postat av: Linda

Jo man kanske skulle skicka henne till Sjötorp, hon kissar iaf inte på några gardiner!

2011-06-14 @ 23:39:28
Postat av: Anna-Karin

Vilka nappflaskor har ni testat med? För sånt kan ju spela in tänkte jag. Ni kanske har testat alla? Som vi gjorde när det gällde nappar, fan, jag hann ju bli ruinerad :P

Iaf, gällande nappflaskor, Lovis gillade framförallt MAM ultivent och vet en kompis vars son inte alls ville ha flaskan och när han fick testa MAMs så gick det hur bra som helst. Nu dricker Lovis ur Esska när hon får välling så i dagsläget kvittar det. Skönt nog.

2011-06-15 @ 11:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0