Älskade familj!

Idag har vi haft en sådan där mysig familjdag! En bra start för min del, sovmorgon!
Jag hade förvarnat redan dagen innan att just idag skulle jag ta sovmorgon :) Behövde det!
Skickade ut Eric, hundar och Molly på promenad kl 8. Själv sov jag till 10 och
vaknade som en ny människa!

Matade Molly med palsternacka och mangopuré idag. Mangon var sur... ingen hit!

Efter matning och blöjbyte blev det en sådan där tur till Sala som innehåller massa
att-göra-saker. Tvätta bil, åka till apoteket, åka förbi skräddaren (eric har haft sin jacka inlämnad)
och handla lite mat. Blev också lite mys på stan med lunch och lite shopping!

Molly är så snäll, inte ett pip på hela tiden! Älskade lilla bebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0