Såå spänd nu...

Nyss fick jag det efterlängtade samtalet gällande vår medverkan i "En unge i minuten" Vi kommer få se vårt klipp under dage indag!!! Jag är så NERVÖS så jag håller på att dö ju... Jaja vi får se hur det känns...Föda barn inför svenska folket liksom, vad tänkte vi på ?? Galet...

Idag har vi varit till jobbet och hälsat på kära kollegor. Fick också träffa det senaste tillskottet vad gäller bebisar, lille Theo som föddes 1/4.

Molly blev genast väldigt stor, min lilla bebis har vuxit kan man säga! Hon är så med på allt nu, mer vaken, jollrar, skrattar och utvecklas för varje dag!

Ikea kan jag med också men bara att typ gå igenom... Hade två små vovvar hemma som väntade så en längre shoppingtur får det bli en annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0