En sten föll...

Igår tog jag med Molly till Sala, skulle "vakta" hennes busigaste kusiner medans min syster var på banken. Det var en liten utmaning att gå igenom Sala med en barnvagn, en 3,5-åring och en 6-åring, som dessutom är rödhåriga och vill allt annat än att gå framåt!
Vi tog oss till slut till lekparken och lyckan var gjord! Molly hängde med...

Besöket på banken gick över förväntan och nu i skattetider så gick det så bra och kvarskatten för min syster blev ingen kvarskatt längre! Jag är så glad för hennes skull! Kära sis!

Väl hemma så for vi åt andra hållet till Avesta för ett besök på ÖoB där 12 liter (!) träolja inhandlades! Nu ska det oljas...

Glömde säga att Eric hade plantera blommor när jag kom hem! Han är en riktigt trädgårdsmästare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0